Friday, September 18, 2009

Tags From Is n Ieda

Huh..gempak tol la u ne is..tetba2 jd my follower...ANGAH, cewahh..tao da ur glemeros nickname tu..by da way..thanks coz alert ngan k.e-ma nyer blogs..mmuah..juz 1 2 tell u is..
i like ur blog so much...creative gilerr... n guys.. thre r my answer regardg urs tags...tq

1. Kekasih saya adalah :
Org2 yg menyayangi diri ku ngan sepenoh ati nyerr...uhuk..(ader ke ne..??? cam mtk simpati lak)

2. Saya sedang mendengar :
Lagu raye arr..pe agi..tgh mood raye neh, keja belonggok pong xnampak..dr pg dok jwb soalan mu ne.... is n ieda..

3. Saya patut :
Tot nyer..kak e-ma da berada di kg besama bonda n debadek....huaaa....derang sume da sampai..k-ema je lom agi..misti ssh nk dpt port yg bek nyer...ktorg debadek ramai woo..msg2 nak book port yg selesa..tp xder raye nyer pasal...kt mne2 pong xkesah..

4. Saya suka :
Syuke...erm...jalan2...syuti2 mesia...shoping..jln2 cr makan (saltu body..gebo woo)

5. Sahabat-sahabat baik saya :
Sumer yg senantiasa besama ku lam suka n duka..teutama u all guys..same2 kna marah ngan pn..shima..ilang kn camera opis..sesama kutip derma kilat...wat family day 2gether.. heh.. in memories toll..

6. Saya tak faham :
Kalo xpaham..k.e-ma tanyer la lg..kalo da maleh..bio je la..wat2 paham..ekeke..

7. Saya kehilangan :
...k.e-ma da keilangan brooch yg quite mahal gak..ntah la dok letak kt mane tah..jd nyer pake je yg biase2 nyer..rugi lak rase x beli brooch yg is juai tu..seb bek gak ader org da adiah kn k.e-ma brooch..cantik grape ngan daun kala ijao..

8. Ramai yang berkata :
nk lek raye jer.... jem..huh...k.e-ma lek pe pg sok kol 4 pg arap jln clear..

9. Makna nama saya :
ct dalima - ntah la lupe lak..dlu se igt kata atok..yg sentiasa menerima..ntah la tol ke x..

10. Cinta itu adalah :
Cinta bukanlah benda, yang terlihat.... Namun irama perasaan yang mengalun memikat... Tersimpan rapi di ruang hati Hanya kekasih sejati yang mengetahui......

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
Jahit manik kt baju aye die ngan anak die...nk tuko keja kottt...(mun la tu..)

12. Saya akan cuba :
Cheta2 nk kurangkn kegeboan body...xtao ler bejaya ke x..huaaa...

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Cam da beakhir je...xpon..cam kata ieda tu la..hingga ujung nyawa...

14. Saya paling meluat apabila :
Janji tp x tepati...munafiq sungohhh...

15. Pesta / Parti adalah :
Tempat/ Waktu tok besuka ria ngan famili, kengkawan, sedara mara n cuci mate n begosep...ahakss...

16. Haiwan yang paling comel yang pernah anda temui adalah :
Burung antu....mate er bulat x cam mate k-e-ma..syepet..pake eye liner pong owg xperasann...huhuhu...

17. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Mase umo lam 5-7 taon, lasak giler...geng ngan bdk laki..xmen ler geng ngan dak pompoan... tiap2 ari kobang kt parit...ngan kolah kt suro..pahtu panjat pokok...siap jd superman lg...huh...wat geng ms kecik..LAN, DOT, NET, NOT..mis u all..tp kompem x igt sapa korang..name pon xtao..tao name nick name je..wakakaka...

18. Hari ini :
18. September 2009..kenkwn byk da lek kg..yg nk g becuti pon ade..sian k.e-ma sensorang..seb bek ade Mun yg tgh bz jahit manik kt baju aye die..

19. Malam ini saya akan :
amek baju aye kt tailor d kejiranan umah, pastu kemas baju2

20. Esok pula saya akan :
Sok pepg..nk saho kol 3 pg..pastu nk gerak lek kg kol 4 pg..jaoh tu sabak bernam..seb bek awal pg...segar je rase pejalanan...

21. Saya betul-betul inginkan :
Pas exam taon ne n leh g ke next semester...lame da tglkn skola molah ne..otak ne..kena beros ngan beros dawe..

22. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
Masih ader bekas jerawat...owh TIDAK..!!!!

23. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Pe agi..SOGO ler...mydin..JJ...tempat main2..ermm..kt tasek bdr pemaisuri..bdr t.usin on..ngan tmn sinaran..sbb kt c2 lengang sket..xsyuke yg serabot...cian anak2 berebot nk men bue

24. Makanan barat atau Jepun :
Syuke gak..barat cam steak, chiken chop, piza, ..yg Jepon..sushi ngan kue dorayaki (kue doremon)..ahakss...

25. Bilik yang terang atau gelap :
Yg Terang...leh baca buku..n wat keja...
Yg Gelap..leh tdo n wat keja gak..ahakss...

26. Bestfriend ever :
is, ieda, ana, mun, nita, diyana, fara, ila, ajar, fidah, k.guna. k.pah, nor, sitti sabah, mariani, fairol, napi, ashraf, apiz, usin, eza, anie, k.misah, k.ita, cik amin, amrin, kim, zali...adoh byk err letih arr nk tuleh..

27. Saya nak tag :
kat sape ek..sume korang da soh..aku nk soh sape agi..ampeh tol..
kawan korang kawan aku gak..supe ler tuh..
tp kalo org2 nie sudi..sila la yek..
1. acu
2. ida..mysis
3. mila..mycousin
4. ijah..kalo ader mase ek..

2 comments:

  1. tak sebot nama i pon...u nak tasik tu sapa yang bawak kete??? i jugak...len kali sebot ar gak nama i...nak inteprem gak kat kengkawan u...
    pastu tok soalan no.24,kalau tak i yang b'tungkus lumus masak chicken chop tue, ingat u dapat makan yang sedap ker??? i jugak....
    lagi satu..i nie pon kira sahabat u per...suka duka u i tau...susah senang u pon i amik tau gak...per ar u...nama i 1 pon u tak sebot...kesok hati tau...

    ReplyDelete
  2. hik3x tq k.ema.. tak de la kretip mane pon.. beginner lg taw.. cene sambutan aye??

    ReplyDelete